21 Kasım 2010 Pazar

NE İSTİYORUZ

NE İSTİYORSUN?

İş istiyorsun,

İş güvencesi istiyorsun,

Aş istiyorsun,

İnsanca yaşayabileceğin bir ücret istiyorsun,

Başını sokacak bir konut istiyorsun,

Hukuk, adalet istiyorsun,

Demokrasi istiyorsun,

Eğitim hakkı istiyorsun,

Hastalandığında parasız tedavi istiyorsun,

Yaşlandığında kimseye muhtaç olmak istemiyorsun,

Doğruları yazan, söyleyen özgür basın istiyorsun,

İnsan hakları istiyorsun,

Çocuklarının, torunlarının geleceği daha iyi olsun istiyorsun,

Terör olmasın, kimse ölmesin, kardeşçe yaşamak istiyorsun,

Köylü mutlu, çiftçi mutlu, işçi mutlu, memur mutlu,

Kadın, erkek, yaşlı, genç huzur içinde olsun istiyorsun,

Ne ezilen ne ezen, insanca hakça bir düzen istiyorsun,

PEKİ NE YAPMAK GEREK?

Kimin milletvekili olacağına LİDER değil MİLLET karar verecek,

Milletvekilleri liderin değil milleti dinleyecek, onların istediklerini yapacak,

Siyasi partiler yasası değiştirecek, % 10 seçim barajını düşürülecek,

Siyasi iktidarlardan bağımsız, tarafsız, kısa sürede karar verecek adil bir yargı olacak,

YÜZ KIZARTICI SUÇLARDA; “irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, yalan yere tanıklık, yalan yere yemin, hileli iflas ırza tecavüz, ,sarkıntılık, kız, kadın ve erkek kaçırmak, fuhşa tahrik, zimmet gibi” DOKUNULMAZLIKLAR kaldıracak,

Bunları kim yapacak?

BİZİM SEÇECEĞİMİZ MİLLETVEKİLLERİ.

O zaman 7 ay sonra genel seçimler yapılacak.

Sizden oy istemek için, ilçenize, köyünüze, mahallenize, işyerinize, kapınıza gelen siyasetçilere;

Bunları yapacak mısınız?

Yapmayacak mısınız?

Diye sorun.

Bunları yapacağına söz vermeyen partilerin HİÇBİR DEDİKLERİNE KULAK ASMA.

Onlara “BİZDEN SİZE OY MOY YOK” deyin.

Çünkü bunlar yapılmadıkça;

İstediklerinin hiç biri gerçekleşmez.

“YOKSULLUK, İŞSİZLİK, YOLSUZLUK ve GELİR DAĞILIMINDAKİ ADALETSİZLİK” önlenemez.

DEMORATİK, SOSYAL HUKUK DEVLETİ OLAMAZ. 11.11.2010



HALUK'UN İNANCI

Bir yaratıcı güç var, ulu ve ak pak,
kutsal ve yüce, ona vicdanla inandım.

Yeryüzü vatanım, insan soyu milletimdir benim,
ancak böyle düşünenin insan olacağına inandım.

Şeytan da biziz cin de, ne şeytan ne melek var;
dünya dönecek cennete insanla, inandım.

Yaradılışta evrim hep var, hep olmuş, hep olacak,
ben buna Tevrat'la, İncil'le, Kuran'la inandım.

Tekmil insanlar kardeşi birbirinin... Bir hayal bu!
Olsun, ben o hayale de bin canla inandım.

İnsan eti yenmez; oh, dedim içimden, ne iyi,
bir an için dedelerimi unuttum da, inandım.

Kan şiddeti besler, şiddet kanı; bu düşmanlık
kan ateşidir, sönmeyecek kanla, inandım.

Elbet şu mezar hayatı zifiri karanlığın ardından
aydınlık bir kıyamet günü gelecek, buna imanla inandım.

Aklın, o büyük sihirbazın hüneri önünde
yok olacak, gerçek dışı ne varsa, inandım.

Karanlıklar sönecek, yanacak hakkın ışığı,
patlayan bir volkan gibi bir anda, inandım.

Kollar ve boyunlar çözülüp, bağlanacak bir, bir
yumruklar şangırdayan zincirlerle, inandım.

Bir gün yapacak fen şu kara toprağı altın,
bilim gücüyle olacak ne olacaksa... İnandım.

TEVFİK FİKRET

Hiç yorum yok: