6 Ağustos 2008 Çarşamba

EROL GÜNAYDIN

Erol GÜNAYDIN hastaneye kaldırılmış diye duyunca, üzüldüm ve geçmişe gittim.

TV de ilk defa reklam filminde yer alınca ortalık ayağa kalkmıştı.

Bütün sanatçı ve aydınlar “nasıl olur, bir sanatçı reklam filmlerinde yer alıp nasıl sanatçının değerini küçültür” diye eleştirmişlerdi.

Erol GÜNAYDIN, bunu yaptığına, yapacağına pişman olmuş “ben bunu yaptıysam parasını cebime atmak için yapmadım. Tiyatromu ayakta tutmak için yaptım. Her kuruşunu tiyatrom için harcıyorum” diye kendini savunmuştu.

Hey gidi günler hey.

Kim derdi ki bunu diyenlerin çoğu kısa süre sonra reklam filmlerinde devamlı boy gösterecek, ucuz dizilerde, şov programlarında yer alacak, para için sanatı, eski saygınlığını bile unutacak, kısa sürede düzene ayak uyduruverecek.

Ama Erol GÜNAYDIN hep sanatçı idi, hep sanatçı kaldı.

Bu nedenle kavuk kendine verildi.

Acaba bu kavuk şimdi kimde? Kimse bilmiyor hatta bence kimse ilgilenmiyor.

Halbuki o kavuk ülkemiz tiyatroculuğunun, orta oyunun simgesi değil miydi?

Erol GÜNAYDIN belki çok para kazanmadı, geçim sıkıntısı çekti ama bu gün çok para kazanan, el üstünde tutulan, TV de her gün izlediğimiz “sanatçılar!!!! Unutulacak ama Erol GÜNAYDIN hiçbir zaman unutulmayacak sanatçı olarak tarihte yerini alacak. 05.08.2008

Hiç yorum yok: